ویدیو: ایده آینه هوشمند مجهز به سیستم عامل iOS اپل

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

ایده تولید یک آینه هوشمند که بتواند علاوه بر کارایی اصلی خود همانند یک تبلت بزرگ عمل کند، چندان هم جدید و بدیع نیست، اما بیایید تصور کنید شرکت اپل بخواهد یک آینه هوشمند با نام احتمالی iMirror و مجهز به سیستم عامل iOS را _‏بسازد. ما باور داریم که محصول فوق همانی می شود که در ویدیوی ادامه مطلب خواهید دید.


تماشای ویدیو

فردی که در این ویدیو او را در حال کار با یک آینه هوشمند می بینید، رافائل دیمک (Rafael Dymek) نام دارد. او کسی است که تلاش کرده این آینه هوشمند همانی باشد که به احتمال فراوان iMirror اپل مجهز به سیستم عامل iOS خواهد بود.

چنین گجتی کاربردهای فراوانی دارد. تقویم و ساعت همواره در گوشه آن قابل دیدن است. از طریق فرمان های صوتی و دستیار هوشمند سیری می توان بسیاری از کارها از جمله جستجو در اینترنت و پخش موسیقی را به انجام برساند. کاربر قادر از طریق سطح لمسی روی شیشه تایپ کند و میان اپلیکیشن های مختلف حرکت نماید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۰

if-apple-made-a-smart-mirror-it-would-look-like-this

حتی می توان این آینه دیجیتالی را به هاب اصلی منزل هوشمند خود متصل نمایید و کنترل همه چیز از جمله روشنایی اتاق ها و دمای محیط را تنظیم نمایید. می شود در حین اصلاح صورت، یا آرایش یا پوشیدن لباس به مرور اخبار یا مکالمه با دوستان پرداخت، یا حتی به تماشای استریم آنلاین ویدیو نشست. وقتی هم که با آن کار نمی کنید، رابط کاربری از روی سطح شیشه محو شده و شما با یک آینه کاملاً معمولی سر و کار خواهید داشت.

if-apple-made-a-smart-mirror-it-would-look-like-this-2

قابلیت های یک آینه هوشمند واقعاً نامحدود است، اما این که بالاخره کدام کمپانی برای اولین بار دست به تولید چنین محصولی بزند، هنوز مشخص نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.