سایلنت کردن اپل واچ به کمک ترفندی زیرکانه

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

هیچ چیز به اندازه ی صدای زنگ تلفن و یا ساعت هوشمند در مکان هایی همچون کتابخانه و یا جلسات مهم، موجب شرمساری انسان نمی شود. گرچه در اپل واچ گزینه ای برای رد کردن تماس دریافتی بر روی صفحه نمایش در نظر گرفته شده است، اما ممکن است در آن لحظه، دستپاچگی شدیدی صاحب دستگاه را فراگیرد و صدای بلند زنگ اپل واچ، حاضرین در آن مکان را آزار دهد. به کمک ترفند پیش رو می توان به راحتی  و با پوشاندن صفحه نمایش اپل واچ به وسیله دست خود، به صدای زنگ این ابزار پوشیدنی پایان داد.


به مانند گذسته، می بایست تنظیمات مورد نظر را برای اپل واچ خود فعال نمایید. برای این کار به اپلیکیشن Watch در آیفون خود مراجعه نموده و بر روی گزینه My Watch اشاره نمایید. سپس با مراجعه به قسمت Sounds & Haptics وضعیت گزینه ی Cover to Mute را به فعال تغییر دهید. ویژگی Cover to Mute به کاربر امکان می دهد تا در هنگام دریافت تماس بر روی اپل واچ، با پوشاندن سه ثانیه ای صفحه نمایش دستگاه به وسیله دستان خود، صدای زنگ را متوقف کند. در این هنگام دستگاه با اعمال ویبره ای به دستان کاربر، حالت خود را به سایلنت تغییر داده و دیگر برای اعلان های دریافتی صدایی را پخش نخواهد نمود. لازم به ذکر است که این ویژگی با قابلیت Do Not Disturb تفاوت داشته و ویبره اپل واچ همچنان در صورت دریافت اعلانی جدید، شما را با خبر می سازد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

apple-watch-cover-to-mute-1

به کمک ترفند یاد شده می توانید از این پس در هنگام دریافت تماس توسط اپل واچ، به سرعت و به آسانی، تنها با پوشاندن کامل صفحه نمایش دستگاه ،خود را از شر صدای بلند ساعت هوشمند خود برهانید.

1 نظر
  1. علیرضا می‌گوید

    سرعت سایتتون واقعا پایینه، یه فکری به حالش بکنید، بعد چهار پنج بار امتحان تونستم بازش کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.