اطلاع از آخرین وضعیت ترافیک با اپلیکیشن رسمی شرکت کنترل ترافیک تهران

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در کلان شهری همانند تهران، شهروندان ساعات زیادی را در ترافیک های بی پایان به هدر می دهند. وجود نقشه ی ترافیکی شهر می تواند راه گریزی برای آنها باشد تا به دام این زندان متحرک گرفتار نشوند. با این حال تهیه چنین نقشه ای که بتواند اطلاعاتی دقیق را به کاربران ارائه دهد، تنها با همکاری شهرداری ها امکان پذیر بوده و از عهده توسعه دهنگان خارج است.


شرکت کنترل ترافیک تهران در اقدامی تحسین برانگیز، اپلیکیشنی رسمی را با نام Tehran Traffic Map برای ارائه اطلاعات موثق ترافیکی در اختیار شهروندان تهرانی قرار داده است. بر خلاف اپلیکیشن گوگل مپز که از الگوریتم های هوش مصنوعی برای تخمین شرایط ترافیکی جاده ها بهره می جوید، Tehran Traffic Map با بهره گیری از شبکه ی دوربین های ترافیکی، وضعیت خیابان های تهران را به شما اطلاع می دهد. دیگر قابلیت بی نظیر این اپلیکیشن ارائه نقشه ای جامع از تهران است که با وجود حجم اندک ، بسیار دقیق تر از نقشه های بزرگان فناوری همچون اپل و گوگل است.

screen322x572 (6)

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

لیست بلند بالای امکانات این اپلیکیشن در این مقاله نمی گنجد، با این حال مهمترین امکانات این برنامه عبارتند از: جستجو آفلاین محلات و معابر، مشاهده موقعیت های مکانی اطراف و سرویس مسیریابی تاکسی.

رابط کاربری این اپلیکیشن مطلوب و سریع طراحی شده تا کاربران با سنین متفاوت بتوانند به سهولت از امکانات فراوان آن بهره جویند. شهروندان تهرانی با بهره گیری از اپلیکیشن Tehran Traffic Map دیگر نیازی به استفاده از اپلیکیشن های دیگر نداشته و تمامی امکانات شهرشان را در قالبی زیبا خواهند یافت. متاسفانه ارائه این اپلیکیشن در سکوت خبری صورت گرفته و بسیاری از شهروندان تهران از وجود چنین ابزار قدرتمندی بی اطلاع هستند.

اگر در تهران زندگی می کنید یا اینکه اغلب به این شهر سفر دارید، دریافت اپلیکیشن Tehran Traffic Map را به شما توصیه می کنیم. برای دریافت این اپلیکیشن از این لینک استفاده نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.