برای افزایش عمر باتری، آیفون را برعکس روی میز قرار دهید

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

با اینکه باتری گوشی های هوشمند با پیشرفت های فراوانی همراه بوده اند، اما کاربران همواره در جستجوی راهکارهایی هستند که عمر باتری را افزایش دهد. گاهی اوقات برخی اپلیکیشن ها مصرف باتری را دوچندان می کنند در حالی که در بیشتر مواقع موضوع به نمایشگر مرتبط می شود به طوریکه هر اندازه صفحه نمایش بزرگتر باشد، باتری بیشتری هم مصرف می نماید.


گاهی اوقات صرفه جویی در مصرف باتری امری بسیار حیاتی است و می بایست هر طور شده اسمارت فون‌مان را تا رسیدن به منبع انرژی و شارژ مجدد روشن نگه داریم. خوشبختانه به لطف توسعه دهندگان iOS، ویژگی مفیدی در دستگاه‌هایی که iOS 9 به بالا را اجرا می کنند قرار گرفته. قابلیت یاد شده بر روی آیفون های ۵s و جدیدتر قابل اجراست و در بهبود عمر باتری موثر است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۶۸

راه حل اینست که هنگامی که آیفون‌ را برعکس روی سطحی قرار دهید، با هر اعلان یا پیامی که دریافت می شود، نمایشگر روشن نشده و در نتیجه باتری کمتری مصرف می شود. بنابراین هنگامی که مشغول کار هستید و با گوشی هوشمند کار خاصی ندارید، حتما این روش را به کار ببندید و صرفا زمانی که خواستید به نوتیفیکیشن ها نگاهی بیاندازید، گوشی موبایل‌ را برگردانید.

به یاد داشته باشید برای اینکه قابلیت مورد اشاره به درستی انجام پذیرد می بایست به مسیر Setteings>Privacy>Motion & Fitness مراجعه کرده و Fitness Tracking را فعال کنید چرا که در غیر اینصورت با دریافت اعلان ها نمایشگر آیفون در هر وضعیتی که قرار داشته باشد، روشن می شود و در بهینه سازی مصرف باتری بی تاثیر خواهد بود.

چنانچه از این ترفند استفاده کردید و تغییر محسوسی در عمر باتری آیفون مشاهده نمودید، آن را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.