قابلیت Emergency Bypass چیست و چگونه از آن بهره ببریم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

در لیست قابلیت های جدید سیستم عامل IOS 10، ویژگی های عجیب و ناشناسی وجود دارد که اپل تاکیدی فراوانی بر آنها نداشته و ممکن است بسیاری از کاربران از وجود آن ها بی اطلاع بمانند. قابلیت Emergency Bypass یکی از این ویژگی های کوچیک اما کاربردی است. به کمک این ویژگی می توان در مدتی که دستگاه به حالت Do Not Disturb و یا Silent تغییر وضعیت داده است، از دریافت پیامک و یا تماس تلفنی فردی خاص مطلع شد.


همانطور که می دانید در حالت Do Not Disturb، دستگاه صدایی را برای دریافت پیامک و یا تماس های تلفنی پخش نخواهد کرد. این ویژگی کاربردی برای تمامی مخاطبین به صورت یکسان عمل کرده و دستگاه را به حالت بی صدا تغییر وضعیت می دهد. با این حال با استفاده از Emergency Bypass می توان مخاطبی خاص را از این قانون مستثنی نمود و از تماس های مهم خود با وجود فعال بودن Do Not Disturb باخبر شد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

enable-emergency-bypass-ios-10-1

برای فعال نمودن Emergency Bypass، وارد اپلیکیشن Phone شده و به سربرگ Contacts مراجعه کنید. مخاطب مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر روی دکمه Edit اشاره کنید.  در این قسمت می توان برای تماس تلفنی و یا دریافت پیامک، زنگ خاصی را تنظیم نمایید. در پایان کافی است گزینه ی Emergency Bypass را فعال نمود تا دستگاه در صورت دریافت پیامک و یا تماس تلفنی از طرف فرد مورد نظر، بدون توجه به فعال بودن حالت Do Not Disturb و یا Silent، شما را مطلع سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.