معرفی اپلیکیشن Tasktic؛ بهترین گزینه برای ثبت و یادآوری فعالیت های روزانه

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

دیگر از زمانی که برچسب های رنگارنگ روی یخچال امور روزانه ی مهم را به ما یادآور می شدند، سالها گذشته است. با ظهور تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های متنوع، کمتر کسی برای یادآوری کارهای روزانه خود از روش های سنتی استفاده می کند. اپلیکیشن های بی شماری برای ثبت فعالیت و یادآوری آن به کاربر، در اپ استور وجود دارد که Tasktic یکی از قدرتمندترین و زیباترین آنهاست.


رابط کاربری اپلیکیشن Tasktic به حدی ساده طراحی شده که کاربران را از راهنمای موجود در برنامه بی نیاز می کند. با این حال توصیه می شود که برای آگاهی از تمام ویژگی های Tasktic و بهره وری حداکثری از این ابزار قدرتمند، راهنمای جامع و کوتاه این اپلیکیشن را مرور نمایید. سازندگان Tasktic برای بهبود تجربه کاربری،هیچ نوع تبلیغاتی را در این اپلیکیشن راه نداده اند و محیطی زیبا و کاربردی را به رایگان در ختیار کاربران قرار داده اند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

یکی از بهترین ویژگی های اپلیکیشن Tasktic، نمایش جداگانه ی فعالیت های روز جاری و روزهای آتی است. این قابلیت ساده که در اکثر رقیبان Tasktic  یافت نمی شود، کمک می کند تا سریعتر از فعالیت های پیش رو آگاه شوید. ساخت یک فعالیت روزانه و تنظیم یادآور برای آن، به راحتی و با اشاره بر گزینه + امکان پذیر است. همچنین با کمک نوار ابزار این اپلیکیشن که در پایین صفحه نمایش قرار داده شده، می توان به فعالیت های روز جاری، لیست تمامی امور ثبت شده، پروژه ها و تگ های خاص و ایجاد فعالیتی جدید دسترسی داشت.

11

اپلیکیشن Tasktic با قیمتی رایگان و دنیای از امکانات پیشرفته و کاربردی به رایگان برای آیفون و آیپد در دسترس است. این اپلیکیشن با پشتیبانی از اپل واچ بهترین گزینه برای یادآوری امور روزانه و مهم شما است. برای دریافت این اپلیکیشن از این لینک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.