پرش از خستگی های روزمره با نسخه دوم بازی محبوب Vector

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

پارکور (Parkour) یا شهرنوردی ورزشی پرانرژی و نوین است که توانسته به سرعت در میان جوانان جای خود را باز کند. محبوبیت فزآینده این ورزش مسولین کمپانی NEKKI را واداشت تا محصولی درخور توجه را با بهره گیری از حرکات ورزش پارکور به بازار عرضه کنند و این امر نقطه ی آغازین بازی محبوب Vector محسوب می شود.


اولین نسخه ی Vector توانست با گیم پلی ساده و روان خود طرفدارن بی شماری را در سراسر دنیا بدست آورد. قهرمان سایه گونه ی این بازی در جست و جوی رسیدن به راه خروج می بایست از موانع مختلفی عبور کند و وظیفه ی اصلی شما دور نگاه داشتن او از این موانع و اجرای حرکات زیبای پارکور است.

نسخه دوم Vector نیز همین روند را دنبال میکند و سعی دارد با به تصویر کشیدن مناظر مختلف و در اختیار گذاشتن امکاناتی برای محافظت از جان قهرمان داستان، نظر طرفداران را جلب نماید. Vector 2 پر است از معادن مخفی که گاه و بی گاه شما را در خود فرو می کشانند و مسیر را برای شما طولانی تر می نمایند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

همچنین در طول مسیر شما با دوراهی هایی مختلف مواجه می شود که یکی راه آسانتر را به شما نشان داده و دیگری در ازای دشواری بیشتر، سکه ها و توانایی های بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. برای کاربرانی که به دنبال دستیابی بدون زحمت به توانایی های پارکور هستند، پرداخت های درون برنامه ای نیز در نظر گرفته شده است.

31

بازی Vector 2 به همان خوش ساختی نسخه ی پیشین خود بوده و به مانند گذشته همچنان اعتیاد آور است. این بازی محصول کمپانی NEKKI بوده و همین امر کیفیت بالای آن را تضمین می کند. بازی Vector 2 گیم پلی ساده ای داشته و صحنه های خارق العاده را برای شما به تصویر می کشاند که ارزش یک بار تجربه را دارند. برای دریافت بازی Vector 2 از این لینک استفاده نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.