چگونه وب سایت های خبری مورد علاقه خود را به Apple News اضافه کنیم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپلیکیشن Apple News که به صورت پیش فرض در دستگاه های مجهز به IOS نصب شده است، طرفداران بی شماری در دنیا دارد. کاربران IOS با استفاده از این اپلیکیشن می توانند به آخرین و موثق ترین خبرهای دنیا در زمینه های مختلف دسترسی داشته باشند. با این حال ممکن است کاربر علاقه ای به دنبال کردن منابع خبری پیش فرض Apple News نداشته باشد. با استفاده از ترفند زیر می توانید سایت های خبری مورد علاقه خود را به این خبرخوان پرطرفدار اضافه کنید و در محیطی زیبا و با امکاناتی فراوان به مطالعه اخبار روز بپردازید.


برای افزودن منبع خبری خاص به Apple News ابتدا می بایست اپلیکیشن سافاری را باز کرده و آدرس وب سایت مورد نظر را وارد کنید. پس از بارگذاری کامل وب سایت، بر روی دکمه Share در پایین صفحه اشاره کرده و با انتخاب گزینه Add to News وب سایت مورد نظر را به عنوان منبع خبری جدید به Apple News معرفی کنید.

News-RSS

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

در ادامه اپلیکیشن Apple News از شما تاییده ای برای اضافه کردن اخبار وب سایت مورد نظر به منابع اپلیکیشن دریافت خواهد نمود. لازم به ذکر است که سایت های خبری بسیاری با اپلیکیشن Apple News هماهنگی کامل نداشته و این اپلیکیشن تنها می تواند قسمتی از خبرها را به نمایش بگذارد. با این حال با اشاره بر روی Read Full Story خبر مورد نظر به صورت کامل در سافاری به نمایش درمی آید.

2

با استفاده از ترفند ذکر شده می توان از Apple News استفاده بهینه تری داشت و با جمع آوری خبرهای مختلف در یک اپلیکیشن، وقت کمتری را صرف مرور وب سایت های گوناگون نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.