دلیل محدودکردن رم مک بوک پرو جدید به حداکثر ۱۶ گیگابایت عنوان شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

مک بوک پرو های جدید اپل به تازگی رونمایی شدند و با رم حداکثر ۱۶ گیگابایتی عرضه می شوند، حال آنکه بسیاری انتظار داشتند کمپانی سازنده آپشن ۳۲ گیگابایتی رم را نیز در اختیار قرار دهد. اپل در این رابطه عنوان کرده که بهره گیری از میزان رم یاد شده، مصرف باتری را به شدت افزایش می دهد و در حقیقت یک دستگاه لپ تاپ نمی تواند به طور همزمان از مصرف باتری پایین و رم بسیار بالایی برخوردار باشد.


این اطلاعات از سوی کاربری به انتشار در آمده که در همین رابطه به اپل ایمیل ارسال کرده است. همچنین وب سایت خبری ۹To5Mac نیز صحت ایمیل دریافتی را تایید کرده و عنوان نموده که پاسخ از سوی مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، فیل شیلر ارسال شده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۱

اختصاص حافظه‌ی رم با ظرفیتی بیش از ۱۶ گیگابایت در نوت بوک ها نیازمند سیستم حافظه‌ای است که مصرف بالایی دارد و این موضوع برای نوت بوک ها از بهره‌وری کافی برخوردار نیست. امیدواریم مک بوک پروهای جدید را امتحان کنید، چرا که سیستم های بی نظیری هستند.

مدل های جدید مک بوک پرو از عمر باتری ۱۰ ساعته بهره می برند و با رم هایی با ظرفیت ۸  که تا ۱۶ گیگابایت نیز قابل ارتقاست عرضه می شوند. همچنین کلیه‌ی مدل های ۱۵ اینچی ۱۶ گیگابایت رم را در خود جای داده اند. به نطر می رسد که مصرف بهینه‌ی باتری برای شرکت سازنده از اهمیت بالایی برخوردار است و در حقیقت اپل این ویژگی را فدای سرعت بالاتر نکرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.